Spärrad licens och medlemskap

11 NOV 2016 13:54
Information till våra föreningsmedlemmar som har sin Svemo/SBF licens hos oss;
  • Skapad: 11 NOV 2016 13:54

För att ha en giltig licens så krävs det medlemskap i en klubb. Så vi kommer nu göra som vi gjort tidigare år och som vi fått meddelande om från förbunden att göra. Hos Svemo ska vi spärra alla licenser under tiden 14-30/11 och hos SBF under tiden 19/11-5/12.

Om du inte betalt medlemskapet i Karlskoga MF för 2017 så spärras din licens du har hos Karlskoga MF, för 2017, till du gjort det. Den licensen du har för 2016, gäller fortfarande året ut.

Så snart du betalt ditt medlemskap så tar vi bort spärren och du kan lösa ut din licens. Alla medlemmar kommer som vanligt att få ett medlemsbrev i månadsskiftet november-december med lite information och lite om vad som hänt under året i föreningen.

Om du inte betalt medlemskapet till Karlskoga MF och försöker lösa ut din licens kommer du att få ett meddelande om att: ”din licens är spärrad, kontakta din klubb” Kontrollera först att du har betalt ditt medlemskap, om du gjort det så kontakta oss. Tänk på att det kan ta oss ett antal dagar att släppa spärren om det är många inbetalningar i ”sista sekund” inför träning/tävling.

Medlemskapet kostar 300 kr per person, eller 500 kr för alla som bor på samma adress. Du kan betala detta genom PG 141251-9 KMF eller också genom Swish till 123 6643 985. Vi behöver ditt namn och personnummer, gärna också din mailadress vid inbetalningen!