Till helgens funktionärer under Velodromloppet!

18 JUN 2012 17:18
Karlskoga MF styrelsen skulle bara vilja sända ett STORT TACK till er allihopa som var med under vårt arrangemang; VELODROMLOPPET - återigen har vi arrangerat en succétävling! 197 fordon som tävlade under helgen och Lena har precis noterat upp att det slogs (klass-) banrekord för 6 av klasserna :-) :-) så nu jäklar går det fort även i historisk racing!!
  • Skapad: 18 JUN 2012 17:18

Vi vill såklart berömma er allihop för era snabba insatser och det otroliga jobb ni lägger ner under träningen och tävlingen, snabba insatser på posteringar, yttrar och snabba bärgningar. Vi har även en mycket kompetent tävlingsledning och racekontroll som styr o ställer med oss alla, på säkerhetssidan så känns det tryggt med våra rutinerade brandmän.

Även om vi var lite kort om folk på vissa ställen så har både tekniken, line:up och startuppställning funkat kanonbra och så snabba line:up:er o starter vi haft, vi var före i tidsschemat både lördag o söndag! mycket tack vare vår rutinerade personal!! TACK till er alla!!

TACK från oss i styrelsen - ni är bäst!!

Karlskoga Motorförening