Spärrad!!

17 OKT 2014 13:56
Då var det dags för oss i föreningarna att spärra alla licensförare/funktionärer inför säsongen 2015.
  • Skapad: 17 OKT 2014 13:56

SBF: Så ni som har licens hos SBF kommer få deras automatiska mail om att ni är spärrade av er klubb, men som vanligt så kom ihåg att det är era funktionärs-/förarlicenser för 2015 som kommer spärras inte den nuvarande licensen ni har som gäller till 31 januari 2015!!!!

Svemolicensen gäller också året ut!!

Detta görs alltså i samarbete med Svenska Bilsportförbundet och Svenska Motorcykelförbundet för att vi ska ha koll på vilka förare/funktionärer som har gällande licenser, alltså vilka som betalt sin medlemsavgift till föreningen!!

Vi kommer under november att sända ut årets medlemsbrev samt inbetalningskort till er och då betalar ni bara avgiften så snart ni kan, så släpps spärren samma dag som vi får pengarna, och ni kommer att få era inbetalningskort från SBF eller kunna köpa era licenser på Svemo TA. Vill du redan nu betala medlemsavgiften för 2015 så är vårt PG 141251-9 Karlskoga MF

Karlskoga MF Styrelse