Hur blir du medlem i Karlskoga MF?

För att bli medlem så sätter du in medlemsavgiften som är 300 kr/år på vårt PG 141251-9 Karlskoga MF. Glöm ej att skriva vem du är och att det gäller medlemskap på inbetalningen.

Vi vill sen ha lite mer uppgifter som du kan sända oss på ex mail om det inte finns plats på inbetalningsblanketten: Ditt namn och din adress, ditt telefonnummer, ditt personnummer, din mailadress samt om du tävlar eller är funktionär, och i så fall, om du har licens, och vilken typ av licens.

Du som tävlar vet ju att din licens kan ligga vilade upp till 5 år hos SBF eller SVEMO, men du måste varje år betala årsavgiften till din klubb där du har licensen, annars spärras licensen av klubben. Du som är funktionär: Om du har en licens så skickas den ut med 3 årsintervaller. Men det är sak samma här… Du måste betala din medlemsavgift till din klubb varje år. Annars spärrar klubben licensen och du kan vara tvungen att ta en ny licens i värsta fall.

Du som tävlar har rabatt på onsdagsträningar hos oss i Karlskoga. För mer info om detta, kolla på www.karlskogamotorstadion.com under racing. Om du bara är stödjande medlem har vi inga speciella förmåner. Vi använder alla överskottskronor till utbildning och aktiviteter för funktionärer. Vi hoppas att du vill vara en av våra drygt 900 medlemmar i Karlskoga MF

Uppdaterad: 2016-01-13 13:07